درس ایران
فایل های پیشنهادی

اعضای سایت

نام کاربری
کلمه عبور  



طبقه بندی فایل ها

اخبار

نتایج پذیرش مهندسی فناوری ‌دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

گروه: دانشگاه جامع علمی کاربردی
۲۳ بهمن ۱۳۹۳
فهرست ‌اسامی ‌پذیرفته ‌شدگان نهایی و معرفی ‌شدگان ‌چند‌برابر ‌ظرفیت ‌در ‌پذیرش دوره ‌مهندسی فناوری ‌و‌‌‌ کارشناسی‌ حرفه ای (ناپیوسته) بهمن ماه 93 دانشگاه‌ جامع علمی ـ‌ کاربردی اعلام شد.
این نتایج برای کدرشته محل های متمرکز و  ‌نیمه ‌متمرکز ‌در دوره های « حضوری »‌ و ‌ «آموزش‌ های خاص - حین کار غیر حضوری» این نظام ‌آموزش‌ مهارتی اعلام شده است.
 
داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.
 
بر اساس ضوابط مربوط به گزینش متمرکز هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف ‌در ‌پذیرش این دوره ‌از بین داوطلبانی که حدنصاب نمره علمی لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.
 
کلیه پذیرفته‌شدگان دوره حضوری لازم است در یکی از روزهای دو‌شنبه تا پنجشنبه 27 تا 30 بهمن ماه با در دست داشتن مدارک به شرح اطلاعیه موجود و با توجه به کدرشته محل قبولی، به نشانی تعیین شده در جدول دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مراجعه کنند.
 
کلیه پذیرفته‌شدگان دوره حین کار غیر حضوری لازم است در یکی از روزهای دو‌شنبه تا پنجشنبه 27 تا 30 بهمن ماه به سامانه جامع آموزش‌های تکمیلی بین سطوح تحصیلی (ساتب) به آدرس www.sateb.uast.ac.ir مراجعه کنند و عدم مراجعه به سامانه مذکور جهت انجام مراحل بعدی به منزله انصراف از پذیرش در رشته ذیربط تلقی می‌ شود.
 
براساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمرکز برای رشته‌هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند، لازم است برای شرکت در مراحل مذکور در یکی از روزهای دو‌شنبه تا پنجشنبه 27 تا 30 بهمن ماه با در دست داشتن مدارک زیر به مرکز آموزشی ذیربط به نشانی تعیین شده در جدول شماره 4 دفترچه راهنمای ‌پذیرش دوره‌های ‌مذکور مراجعه کنند.
 
گزینش نهایی معرفی شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز پس از اعلام نتیجه مراحل مصاحبه و یا آزمون عملی این دسته از داوطلبان، انجام می شود و فهرست اسامی قبول‌شدگان نهایی متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.
منبع: خبرگزاری مهر