درس ایران
فایل های پیشنهادی

اعضای سایت

نام کاربری
کلمه عبور  



طبقه بندی فایل ها

اخبار

کلید آزمون کارشناسی ارشد فردا منتشر می شود

گروه: کارشناسی ارشد (سراسری)
۲۵ بهمن ۱۳۹۳
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 94، از طراحی 23 هزار و 227 سئوال برای این آزمون خبر داد.
دکتر حسین توکلی افزود: پس از پایان برگزاری آخرین جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در بعد از ظهر جمعه 17 بهمن ماه 93 سئوالات هر یک از کد رشته های آزمون از ساعت 18 روز یکشنبه 19 بهمن ماه بر روی سایت قرار داده شد.
 
وی افزود: برای این آزمون 23 هزار و 227 سئوال تستی چهار گزینه ای با 92 هزار و 908 گزینه برای داوطلبان علوم انسانی، علوپایه، فنی - مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی طرح شده است.
 
توکلی اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی کلید اولیه سئوالات از ساعت 18 روز یکشنبه 26 بهمن ماه 93 بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.
 
وی تاکید کرد: داوطلبان هر گونه مطلبی در خصوص سئوالات و کلید داشته باشند می توانند از روز دوشنبه 29 بهمن تا دوشنبه 4 اسفند منحصرا به صورت الکترونیکی و اینترنتی موضوع مورد نظر خود را به سایت سنجش ارسال کنند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: انتشار هر گونه آگهی مبنی بر تحویل سئوال و کلید آن از هر طریق دیگر مورد تایید نیست و به داوطلبان توصیه می شود که منحصرا به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
منبع: خبرگزاری مهر