درس ایران
فایل های پیشنهادی

اعضای سایت

نام کاربری
کلمه عبور  



طبقه بندی فایل ها

اخبار

زمان مصاحبه ۷ رشته دوره دکتری پژوهش محور اعلام شد

گروه: دانشگاه آزاد اسلامی
۱۷ فروردین ۱۳۹۴
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر زمان مصاحبه ۷ رشته پذیرفته شدگان دکتری پژوهش محور در سایت www.azmoon.net اعلام شده است.
مجتبی علوی فاضل گفت: پذیرفته شدگان دکتری پژوهش محور می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از زمان مصاحبه و مکان مصاحبه خود مطلع شوند.
 
وی در خصوص رشته های اعلام شده برای مصاحبه اظهار داشت: در حال حاضر زمان مصاحبه ۷ رشته شامل برنامه ریزی درسی، فلسفه تعلیم و تربیت، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، روانشناسی سلامت، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی و مشاوره در سایت اعلام شده است.
 
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: پذیرفته شدگان می بایست در روزهای مصاحبه مدارکی شامل: اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد به ضمیمه ریز نمرات ۲ مقطع، طرح تحقیقاتی و فرم پروپزال، سوابق و تولیدات علمی و یک نسخه از پایان نامه کارشناسی ارشد خود را به همراه داشته باشند.
 
علوی فاضل گفت: حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذیرفته شدگان این مقطع الزامی است. اساتید می بایست آخرین حکم کارگزینی خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.
 
وی افزود: چنانچه پذیرفته شده ای طرح پژوهشی خود را با استاد راهنمایی که بیش از ۲ دانشجو در این مقطع دارد، انتخاب کرده باشد، لازم است استاد راهنمای خود را قبل از جلسه مصاحبه تغییر داده و فرم طرح تحقیقاتی را دوباره تکمیل کند و به تایید استاد راهنمای جدید برساند.
منبع: خبرگزاری مهر