درس ایران
فایل های پیشنهادی

اعضای سایت

نام کاربری
کلمه عبور  



طبقه بندی فایل ها

اخبار

آغاز ثبت نام آزمون آکادمیک و جنرال زبان انگلیسی از امروز

گروه: دانشگاه آزاد اسلامی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
ثبت نام آزمون آکادمیک/جنرال که در تیرماه در تهران، همدان و اصفهان برگزار می شود، از امروز ۱۴ اردیبهشت آغاز می شود.
اداره برگزاری آزمون های استاندارد زبان انگلیسی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی آزمون آکادمیک/جنرال را ۲۷ جون (۶ تیرماه ) در تهران، همدان و اصفهان برگزار می کند.
 
متقاضیان پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل کاربری خود می توانند بر روی وبسایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام اقدام کنند. شروع ثبت نام هر آزمون راس ساعت ۱۰ صبح به وقت رسمی کشور است.
 
مبلغ ثبت نام ۷،۷۰۰،۰۰۰ ریال به صورت علی الحساب است و قیمت قطعی هر آزمون توسط سازمان سنجش محاسبه و اعلام می شود تا در صورت افزایش نسبت به مبلغ علی الحساب، داوطلبان مبلغ مابه التفاوت را به حساب مرکز مربوطه واریز کنند و چنانچه قیمت قطعی کمتر از قیمت علی الحساب باشد، مراکز باید مابه التفاوت را به ذینفعان مسترد کنند.
 
قابل توجه داوطلبان شهر اصفهان: از این پس آزمون بخش شنیداری (Listening) با هدفون برگزار می شود.
 
به منظور رفاه حال داوطلبان شهرستانی، دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد در روز آزمون کتبی تا ساعت ۸:۰۰ شب اقدام به برگزاری آزمون شفاهی کند. از این رو صرفا متقاضیان ساکن استان های غیر همجوار تهران می توانند درخواست خود را حداکثر تا ۳ روز پس از مهلت ثبت نام اعلام شده در Timetable از طریق ایمیل ielts@iauset.com اعلام کنند. به درخواست ها براساس اولویت ارسال ترتیب اثر داده خواهد شد و در صورت عدم دریافت تقاضای داطلبان شهرستانی، آزمون شفاهی آنان در روز چهارشنبه قبل از آزمون کتبی به عنوان نزدیکترین روز به تاریخ آزمون کتبی برگزار می شود.
 
انصراف و انتقال زمان آزمون ها و تغییر ماژول از آکادمیک به جنرال و یا بالعکس پس از ثبت نام قطعی، تنها پیش از بازه زمانی ۳۵ روز مانده به تاریخ امتحان کتبی امکان پذیر است. لازم به ذکر است هزینه انصراف و انتقال ۱.۹۰۰.۰۰۰ ریال است.
 
پایان مهلت ثبت نام آزمون های فوق، ساعت ۱۰ صبح تاریخ های اعلام شده در Timetable است. به داوطلبان توصیه می شود در اسرع وقت پس از رزرو آزمون اقدام به ثبت نام قطعی کنند. داوطلبانی که در موعد مقرر (مهلت پرداخت ۲۴ ساعته)، ثبت نام قطعی نکرده باشند از لیست رزرو آزمون حذف خواهند شد.
 
بازه زمانی آزمون مصاحبه برای هر آزمون به طور مجزا در جدول زمانبندی مشخص شده است و جزئیات آن ۱۰ روز پیش از آزمون کتبی از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
 
ارائه پاسپورت برای کلیه داوطلبان الزامی می باشد. لازم به ذکر است کارت ملی صرفا از داوطلبین مشمول خدمت سربازی و با ارائه گواهی معتبر (از حوزه نظام وظیفه یا دانشگاه محل تحصیل) پذیرفته می شود.
 
ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی تنها از طریق همین سامانه انجام می پذیرد و این مرکز با هیچ فرد یا موسسه ای جهت ثبت نام طرف قرارداد نیست. آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۲۰۱۵ بر روی وب سایت ielts.org قابل مشاهده است.
منبع: خبرگزاری مهر