درس ایران
فایل های پیشنهادی

اعضای سایت

نام کاربری
کلمه عبور  



طبقه بندی فایل ها

اخبار

پذیرش دانشجوی مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل در 9 رشته

گروه: دانشگاه جامع علمی کاربردی
۴ دی ۱۳۹۳
معاون آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل گفت: مرکز آموزش علمی- کاربردی جهادانشگاهی اردبیل برای نیم سال دوم تحصیلی، در 9 رشته دانشجو می‌پذیرد.
 
سلیم پناهی معاون آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل از آغاز ثبت نام نیم سال دوم تحصیلی در مرکز مرکز آموزش علمی- کاربردی جهادانشگاهی اردبیل خبر داد و افزود: دارندگان مدارک دیپلم و دانش‌آموزانی که تا آخر بهمن 1393 فارغ‌التحصیل می‌شوند، برای دوره کاردانی و دارندگان مدارک کاردانی و دانشجویانی که تا آخر بهمن ماه فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند برای دوره کارشناسی ثبت نام کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: این مرکز در مقطع کاردانی فنی در رشته‌های فناوری اطلاعات، شبکه‌های کامپیوتری و نرم‌افزار (گرایش برنامه‌سازی کامپیوتر) و کاردانی حرفه‌ای حسابداری دولتی و مدیریت کسب و کار و در مقطع کارشناسی در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات (گرایش‌ برنامه نویسی تحت وب، فناوری اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری) و کارشناسی حرفه‌ای حسابرسی دانشجو می‌پذیرد.
 
سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند تا هشتم دی‌ماه جاری جهت ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش و یا به ساختان این مرکز واقع در شهرک کارشناسان ، میدان شفا، جنب موسسه ولایت مراجعه کنند.
 
پناهی گفت: در حال حاضر مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل در ساختمان جدید خود شامل کلاس های مجهز و دو سایت کامپیوتری پیشرفته بوده که با بهره‌گیری از اساتید مجرب استان، آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.
منبع: خبرگزاری ایسنا