درس ایران
فایل های پیشنهادی

اعضای سایت

نام کاربری
کلمه عبور  



طبقه بندی فایل ها

اخبار

گذراندن دوره های ضمن خدمت شرط لازم برای اخذ گروه شغلی جدید است

گروه: دانشگاه آزاد اسلامی
۱۰ دی ۱۳۹۳
معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گذراندن دوره­ های آموزشی ضمن خدمت مطابق با آیین­ نامه جدید دفتر مدیریت دانش و توانمندسازی منابع انسانی شرط لازم برای اخذ گروه شغلی جدید می­ شود.
فریدون رهنمای رود پشتی معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به آئین­ نامه جدید دفتر مدیریت دانش و توانمندسازی منابع انسانی گفت: مطابق این آیین­ نامه، امور ادرای دانشگاه آزاد اسلامی زمانی می تواند اقدام به اعطای گروه به کارکنان دانشگاه کند که افراد، ساعات آموزشی مشخص شده مطابق با طرح آموزش­ های شرح شغل را گذرانده باشند.
 
وی افزود: پیش ­نویس آیین­ نامه توانمندسازی منابع انسانی با هدف توسعه دارایی­ های دانشگاه و منابع دانشی در سطح مدیران، کارمندان، اعضای هیأت علمی و بورسیه­ های دانشگاه طی جلسات مکرر و با تلاش­ های چندماهه  دفتر مدیریت دانش و توانمندسازی منابع انسانی تهیه و با اعلام نظر اساتید برجسته، جهت تصویب نهایی ارائه شده است.
 
معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: توانمندسازی منابع انسانی با آموزش­های منظم و هدفمند در راستای نیازهای واقعی کارکنان دانشگاه جهت بهبود مهارت­ های مدیران و افزایش رضایت کارکنان و ارباب رجوع از طریق نیازسنجی، برنامه­ ریزی، اجرا، ارزشیابی، بازخورد و کیفیت در ارتقای بازمهندسی سازمانی دانشگاه توسط دفتر مدیریت دانش و توانمندسازی منابع انسانی صورت می­ پذیرد.
 
رهنمای رود پشتی همچنین از برگزاری همایش­ های ملی و منطقه­ ای توانمندسازی منابع انسانی در سطح دانشگاه در آیین­ نامه فوق­الذکر خبر داد و افزود: دانشگران به منظور دستیابی به منابع پژوهشی و عملیاتی در حوزه منابع انسانی اقدام به برگزاری این همایش ­ها می­ کنند تا بتوانند پس از استخراج اطلاعات همایش­ ها و تبدیل آن دانش، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کنند.
 
وی با اشاره به مدیریت دانش در این آیین­ نامه گفت: مدیریت دانش از طرق مختلفی ازجمله برگزاری نشست­ های تخصصی با مدیران متبحر، استخراج اطلاعات از نشریات تخصصی، تشکیل و توسعه تیمی برای تولید و توزیع و توسعه دانش با استفاده از شبکه مجازی در جهت توزیع دانش و... انجام می شود.
 
معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بندهایی از آیین­ نامه به تدوین تقویم آموزش­ های کوتاه­ مدت سازمان مرکزی برای سال 1394 اشاره کرد و اظهار داشت: در نظر است به منظور سازماندهی به آموزش­ های کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه، تقویم آموزشی حضوری و مجازی  برای سازمان مرکزی تدوین و در سال آینده در مکان مناسبی که برای این منظور تعیین شده، برگزار شود.
 
وی همچنین مدیران و معاونان برنامه­ ریزی در استان­ها را موظف به اجرای این آیین­نامه را در سطح واحدهای دانشگاهی دانست.
منبع: خبرگزاری مهر