درس ایران
فایل های پیشنهادی

اعضای سایت

نام کاربری
کلمه عبور  



طبقه بندی فایل ها

اخبار

جزئیات ثبت نام در کنکور ارشد فراگیر پیام نور/ اعلام جدیدترین تغییرات

گروه: دانشگاه پیام نور
۲۲ دی ۱۳۹۳
ثبت نام آزمون ورودی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور نوبت پانزدهم آغاز شده است و داوطلبان تا 28 دی ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
دفترچه آزمون ورودی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور نوبت پانزدهم منتشر شده است و بر اساس اعلام این دانشگاه محتوای دفترچه فراگیر این نوبت نسبت به سال های قبل تفاوت های چشمگیری دارد و بر اساس آخرین اصلاحیه آئین نامه فراگیر تنظیم شده است.
 
لازم است داوطلبان این دفترچه را به دقت مطالعه کرده و به بروشورهای تبلیغاتی و مشاوره های آموزشگاه ها که مبتنی بر اطلاعات پیشین، ناقص و بدون توجه به تغییرات ایجاد شده در ضوابط پذیرش، آموزش، رشته ها و غیره صورت می گیرد، توجه نکنند.
 
آموزش در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از طریق مراکز و واحدهای این دانشگاه نیز انجام می شود.
 
اعلام زمان های مهم برای آزمون فراگیر ارشد
 
استقرار اطلاعات ثبت نامی داوطلبان بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش برای مشاهده و ویرایش اطلاعات در روزهای 21 تا 30 دی ماه انجام می گیرد. 
 
آزمون ورودی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور نوبت پانزدهم در روز جمعه 4 اردیبهشت ماه 94 برگزار می شود و پیش از آن اطلاعیه دریافت کارت و برگزاری آزمون در نشریه پیک سنجش و پایگاه اینترنتی سازمان سنجش در روزهای 24 و 31 فروردین ماه منتشر می شود.
 
داوطلبان می توانند در روزهای اول تا سوم اردیبهشت ماه 94 کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون را از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش دریافت کنند.  نتایج نهایی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور ورودی مهر 94 در اواخر مرداد ماه 1394 اعلام می شود.
 
نحوه گزینش دانشجو در دوره های فراگیر و تبدیل وضعیت:
 
نمره نهایی لازم برای قبولی بر اساس تأثیر 80 درصدی میانگین دروس حاصل از آزمون و تأثیر 20 درصدی میانگین معدل مدرک کارشناسی است. میانگین معدل مدرک کارشناسی برای داوطلبانی که دانش آموخته دوره کارشناسی ناپیوسته هستند حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است.
 
دانشجویان سال آخر باید میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود را تا تاریخ 31 شهریورماه 93 در محل مربوط در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی اعلام کنند.
 
تغییر وضعیت دانش پذیری به دانشجویی منوط به احراز شرایط اعلام شده در دفترچه است: شرکت در آزمون های پایان نیمسال دانش پذیری مشتمل بر 8 تا 10 واحد درسی. کسب نمره نهایی لازم با توجه به ظرفیت پذیرش در رشته محل های انتخابی متناسب با جدول اعلامی در دفترچه.
منبع: خبرگزاری مهر