درس ایران
فایل های پیشنهادی

اعضای سایت

نام کاربری
کلمه عبور  



طبقه بندی فایل ها

اخبار

آغاز ثبت نام دانشگاه امام صادق (ع) برای سال آینده از 9 دی

گروه: عمومی
۸ بهمن ۱۳۹۳
ثبت نام گزینش دانشگاه امام صادق (ع) برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ از تاریخ ۹ بهمن ماه سال جاری آغاز می شود.
ثبت نام گزینش دانشگاه امام صادق (ع) برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ در 2 مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی از ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۳ آغاز می شود.
 
دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام)، بر اساس اهداف متعالی خود و با امتیاز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی 95-94 در دوره‌های کارشناسی ارشد پیوسته ویژه برادران در 8 رشته و کارشناسی ویژه خواهران در 4 رشته دانشجو  می پذیرد.
 
رشته های مقطع کارشناسی ارشد آقایان شامل فقه و مبانی حقوق اسلامی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام،  علوم قرآن و حدیث، معارف اسلامی و اقتصاد، معارف اسلامی و حقوق - حقوق خصوصی، معارف اسلامی و حقوق - حقوق جزا، معارف اسلامی و حقوق- حقوق عمومی، معارف اسلامی و علوم سیاسی، معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات- مطالعات سیاستگذاری، معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات - مطالعات حقوقی، معارف اسلامی و مدیریت - مدیریت مالی، معارف اسلامی و مدیریت - مدیریت بازرگانی، معارف اسلامی و مدیریت - مدیریت صنعتی، معارف اسلامی و مدیریت - مدیریت دولتی است.
 
رشته های مقطع کارشناسی بانوان شامل فقه و حقوق اسلامی، فلسفه ‌و کلام اسلامی، معارف اسلامی و علوم تربیتی، حقوق است.
 
متقاضیان برای ثبت نام به آدرس http://gzn1.isu.ac.ir مراجعه و ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و رشته های اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
منبع: خبرگزاری مهر