درس ایران
فایل های پیشنهادی

اعضای سایت

نام کاربری
کلمه عبور  



طبقه بندی فایل ها

اخبار

افتتاح کلینیک آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه آزاد

گروه: دانشگاه آزاد اسلامی
۲۶ بهمن ۱۳۹۳
کلینیک تخصصی آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه آزاد افتتاح شد.
 
کلینک تخصصی آموزشی و پژوهشی و خدمات بهداشتی و درمانی قدس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد ، دکتر لاریجانی، قائم مقام رییس دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی و دکتر مصداقی نیا معاون دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد و جمعی از اساتید این حوزه افتتاح شد .
 
این کلینیک شامل بخش‌های اعصاب، جراحی عمومی، داخلی، دندانپزشکی ، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، اتاق عمل و داروخانه است، همچنین در این مراسم مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر در سلامت که در محوطه این کلینیک واقع شده نیز افتتاح شد.
 
در حاشیه این مراسم دکتر حسین ملک افضلی مشاور واحد علوم پزشکی تهران و رئیس این مرکز در سخنانی اظهار کرد: بیماریهای غیر واگیردار مشکل اصلی ما در کشور است که ریشه آن در سبک زندگی است و ما امروز گرفتار شیوه‌ زندگی هستیم.
 
وی با اشاره به این که عوامل تعیین کننده‌ اجتماعی سلامت از جمله عواملی هستند که در این مرکز مورد شناسایی قرار می‌گیرند گفت:‌امیدواریم از طریق ارتباط با دیگر سازمان‌ها ، نظیر شهرداری، و همچنین سازمانهای بین‌المللی یک جمعیت الگو از خانواده‌های متوسط ساکن این منطقه ایجاد کنیم تا شیوه‌ زندگی آنها الگویی برای کاهش بیماری‌های غیر واگیردار باشد.
 
ملک‌افضلی در پایان گفت:‌اولین پروژه‌ی اجرایی ما پروژه‌ی مزدک یعنی محیط دوستدار کودک است که بر اساس آن به کودکان آموزش می‌دهیم دوستدار محیط زیست باشد.
منبع: خبرگزاری ایسنا