درس ایران
فایل های پیشنهادی

اعضای سایت

نام کاربری
کلمه عبور  



طبقه بندی فایل ها

اخبار

منشور حقوق دانشجویی دانشگاه فرهنگیان رونمایی می‌شود

گروه: عمومی
۱۵ آذر ۱۳۹۳
سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تدارک صندوق ویژه مالی برای این دانشگاه از تدوین منشور حقوق تکالیف دانشجویی خبر داد و گفت: این منشور با نظرسنجی از دانشجویان به شکل بومی متناسب با تربیت معلم صورت گرفته که به مناسبت فرا رسیدن 16 آذرماه (فردا یکشنبه)، همزمان با روز دانشجو رونمایی می‌شود.
 
محمود مهرمحمدی در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو ترتیب داده شده بود به تشریح بخشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این دانشگاه پرداخت و گفت: راه‌اندازی شورای صنفی و حمایت از مدیران پردیس‌ها که فرصتی برای شنیدن صدای دانش‌آموزان و معلمان است، از جمله برنامه‌های مدنظر ماست.
 
وی افزود: ابلاغ دستورالعمل‌ تشکل‌های اسلامی و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با تحفیظ اختیار به استان‌ها، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها که مبتنی بر علاقه و انگیزه دانشجویان است، افزایش 500 درصدی بودجه فرهنگی، برگزاری اردوهای حیات طیبه برای دانشجویان و معلمان، اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی رشد در پردیس‌ها از جمله اقداماتی است که صورت پذیرفته است.
 
رونمایی از تدوین منشور و حقوق تکالیف دانشجویی ویژه دانشگاه فرهنگیان
سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تدارک صندوق ویژه مالی برای این دانشگاه از تدوین منشور و حقوق تکالیف دانشجویی خبر داد و گفت: این منشور با نظرسنجی از دانشجویان به شکل بومی متناسب با تربیت معلم صورت گرفته که به مناسبت فرا رسیدن 16 آذرماه (فردا یکشنبه)، روز دانشجو رونمایی می‌شود. براساس این منشور آزمونی در پایان سال از دانشجو – معلمان گرفته خواهد شد.
 
مهرمحمدی افزود: فراهم شدن تسهیلاتی برای دسترسی دانشجویان به نتایج علمی و آموزشی و دسترسی به مقالات IFC، بازنگری در برنامه‌های درسی، تمهیدات و مقررات برای اجرای سال تحصیلی پیوسته بنابر ماموریت ویژه معلم برخلاف دانشگاه‌های دیگر از جمله اقدامات در دست اجراست. براین اساس برنامه درسی رسمی و غیررسمی در کنار هم در طول سال تحصیلی اجرا می‌شود.
 
سرپرست دانشگاه فرهنگیان همچنین به تصویب آیین‌نامه مراکز مشاوره این دانشگاه اشاره و از تاسیس باشگاه دانشجویی دانش‌پژوهان خبر داد.
 
وی افزود: رفع مشکلات خوابگاه‌ها که البته با شرایط مطلوب فاصله دارد، تدوین کار دانشجو در سال تحصیلی جدید، حمایت از پژوهش‌های دانشجویان، اساتید و مدرسان، تدوین نقشه جامع آموزش با هدف تخصصی کردن فعالیت پردیس‌ها با کیفیت مطلوب‌تر نیز در حال حاضر صورت پذیرفته است.
 
مهرمحمدی از صدور کارت الکترونیک دانشجویی برای دانشجو – معلمان دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: تا آذرماه امسال همه دانشجو – معلمان صاحب کارت الکترونیک دانشجویی می‌شوند.
 
 
منبع: خبرگزاری ایسنا