درس ایران
فایل های پیشنهادی

اعضای سایت

نام کاربری
کلمه عبور  



طبقه بندی فایل ها

اخبار

نخستین مرکز مشاوره دانشگاه فرهنگیان راه اندازی می شود

گروه: عمومی
۱۵ آذر ۱۳۹۳
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: نخستین مرکز مشاوره دانشگاه فرهنگیان هفته آینده در یزد راه اندازی می شود.
 
سید رسول حسینی روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: این مرکز مشاوره در قالب ارایه خدمات به دانشجویان و اساتید دانشگاه، کلینیک مشاوره و ارایه خدمات مشاوره به مراجعه کنندگان آزاد فعالیت خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه در نظر داریم طرح صدای مشاوره را نیز در آینده ایجاد کنیم، تصریح کرد: تاکنون 20 پردیس برای راه اندازی مرکز مشاوره اعلام آمادگی کرده اند.
 
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همچنین به تاسیس صندوق وام دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد و افزود: اساسنامه این صندوق در حال تدوین است.
 
حسینی ادامه داد: اکنون به دلیل برخی موانع قانونی نمی توانیم از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی استفاده کنیم از این رو قصد داریم با راه اندازی صندوقی این مشکل را تا حدودی برطرف کنیم.
 
وی راه اندازی سامانه میهمانی و انتقال فرهنگیان در دو نوبت را از دیگر برنامه های این معاونت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 95 درصد پردیس ها شورای صنفی تشکیل داده اند.
 
معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان نیز در این نشست گفت: مسابقات رایج فرهنگی را به جشنواره فرهنگی تبدیل کرده ایم و در این راستا چهار جشنواره فرهنگی و هنری برای دانشجو معلمان پیش بینی شده است.
 
حجت الاسلام علیرضا صادق زاده قمصری با بیان اینکه به سمت تخصیص سرانه فرهنگی به پردیس های دانشگاه حرکت کردیم، اظهار داشت: کمیته فرهنگی و اجتماعی مراکز استان های دانشگاه فرهنگیان فعال شده است.
 
وی از برگزاری جشنواره فرهنگی ویژه اساتید و فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان در بین دو ترم دانشگاه خبر داد و گفت: انعقاد تفاهمنامه با سایر نهادها، فراهم شدن مقدمات اردوهای ایرانگردی، برگزاری اردوی رویش و برگزاری آموزش های مناسب برای توسعه فعالیت های دانشگاه از دیگر اقداماتی است که در این معاونت انجام شده است.
 
منبع: خبرگزاری ایرنا