درس ایران
فایل های پیشنهادی

اعضای سایت

نام کاربری
کلمه عبور  



طبقه بندی فایل ها

اخبار

مشکل دانشجویان پزشکی قشم رفع می شود

گروه: دانشگاه آزاد اسلامی
۱۵ آذر ۱۳۹۳
دبیر شورای راهبردی ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: رفع مشکل گروه 47 نفرۀ دانشجویان دانشکده علوم پزشکی واحد بین الملل قشم و به جای مانده از مدیریت های پیشین دانشگاه آزاد ، وارد مرحله نهایی شده است.
 
مجید رضائیان گفت: با هدف رفع مشکل دانشجویان یاد شده، امکانات بیمارستانی لازم، از سوی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه فراهم شده است. 
 
وی اظهار کرد در این خصوص افزایش اساتید نیز اقدام دیگری است که دستور آن از سوی قائم مقام حوزه پزشکی دانشگاه آزاد صادر شده است.
 
رضاییان ادامه داد: با این وجود، درخواست 47 نفر یاد شده، انتقال به دیگر واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بوده اما بنا به بررسی هایی که حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد صورت داده به دلیل فاصله تراز نامبردگان، امکان چنین انتقالی وجود ندارد.
 
وی تصریح کرد در صورت تحقق چنین امری (انتقال)، اعتراض دیگر دانشجویان و خانواده های آنان را سبب می شد که با ترازهای مناسب این رشته، در واحد های علوم پزشکی تهران و شهرستان ها- در سال های 89 تا 91- پذیرفته شده اند.
 
دبیر شورای راهبردی ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این درحالی است که مدیریت کنونی دانشگاه آزاد، معضل به جای مانده از دوره مدیریت های پیشین را با وجود بعضی شانتاژهای غیر منصفانه ، در دستور بررسی اصولی قرار داد که در نتیجه، افزایش امکانات آموزشی، بیمارستانی و اساتید برای رفع مشکل نامبردگان را به دنبال داشت.
 
وی تصریح کرد: بنابر آخرین اطلاع واصله گروه های کاری متعدد از سوی دانشگاه در هفته های اخیر با حضور مستمر در منطقه، ضمن شناسایی مشکلات، رایزنی با مسئولان استانی و رفع نیازهای یاد شده را در دستور کار قرار داده اند.
 
منبع: خبرگزاری ایرنا