درس ایران
فایل های پیشنهادی

اعضای سایت

نام کاربری
کلمه عبور  



طبقه بندی فایل ها

اخبار

16رشته کارشناسی پیوسته دانشگاه فرهنگیان بازنگری می شود

گروه: عمومی
۱۵ آذر ۱۳۹۳
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: بیش از 150 عضو هیات علمی دانشگاه 16 رشته درسی دوره های کارشناسی پیوسته این دانشگاه را بازنگری می کنند.
 
به گزارش روز شنبه خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، نعمت الله موسی پور در نشست خبری با بیان اینکه بحث بازنگری برنامه های درسی دوره های کارشناسی پیوسته از مهمترین برنامه معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان است، اظهار داشت: همچنین حدود 300 نفر از اساتید دانشگاه ها در زمینه سرفصل نویسی و مشاوره در این کار، فعالیت می کنند.
 
وی افزود: اکنون بیش از 50 هزار نفر در دوره های کارشناسی پیوسته دانشگاه فرهنگیان در 16 رشته مشغول به تحصیل هستند.
 
وی اضافه کرد: سرفصل کار یک برنامه 150 واحدی است که 23 درصد برنامه ها اسلامی و معارف اسلامی است و 72 درصد نیز به برنامه های اختصاصی و دروس تربیتی و موضوعی اختصاص دارد.
 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: بنا داریم از طریق این برنامه به شایستگی های مورد نظر تربیتی ، علمی ، محتوایی و عمومی دست پیدا کنیم.
 
وی تاکید کرد: بر اساس این برنامه دانشجو معلمان دو سال را به صورت مستمر در مدارس به مدت هشت ساعت یا دو روز در هر نیم سال در مدرسه حضور خواهند یافت.
 
موسی پور از اجرای طرح کارورزی ورودی های سال 91 در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: دانشجویان یادشده در هر نیمسال هشت ساعت در مدرسه حضور می یابند که دو روز در مدرسه ابتدایی و یک روز در مدرسه متوسطه خواهد بود.
 
منبع: خبرگزاری ایرنا